czwartek, 2 stycznia 2014

Spotted: Zdrowy rozsądek

Ziomeczku serio? "Widziałem Cię w autobusie nr 500, byłaś ubrana w majtki w groszki, miałaś cudownego zeza, chętnie napiłbym się z Tobą kawy... odezwij się, chłopak z wodogłowiem". Pierwsze primo - taaaaaaaa na kawę, jasne. Wiadomo przecież, że masz ochotę ją grzać jak student polibudy bimber z akademika. Zgraja kawowych rycerzy kurwa jego mać... Drugie primo, ULTIMO - wyobraźmy sobie sytuację... spoko, udaje ci się zamoczyć kijaszka w niewiaście z autobusu, raz, drugi, czterysetny, jesteście małżeństwem, macie dzieci. I nagle taki 6-letnie Stasio pyta Ciebie "tatoooooo, a jaaaaaak poznaaaaaałeeeeś się z maaaaaamąąąąa?", a Ty odpowiadasz dziarsko: "a wiesz, synu... tatuś napisał ogłoszenie na Spotted: MPK Pcim Dolny i mamusia odpisała". Pierwsze co zrobi Twoje dziecko to zadzwoni na policję w sprawie porwania Twoich cojonesów. Niestety sprawa jest już dawno przedawniona, jaja się nie znajdą, przegrałeś życie, a Twój syn zacznie się oddawać proboszczowi pobliskiej parafii w zamian za imitację Snikersów z Biedronki. Także zanim będzie za późno... żeby życia nie przegrać podejdź do laski w autobusie i wtedy zaproś ją na "kawę". Na 99% procent Ci odmówi, ale przynajmniej jak trafisz w ten jeden procent (nie trafisz, nie łudź się) to wtedy z dumą powiesz 6-letniemu Stasiowi, żeś miał cojonesy i Twój syn nie zostanie sex-zabawką kolesia, który wkręci mu, że jest batmanem. Peace yo.

2 komentarze:

  1. Więcej potencjału ma ten jeden procent niż ogłoszenie na spotted. Co miałabym odpisać? „To ja – dziewczyna, którą spotkałeś w autobusie X, co prawda nie wiem, kim jesteś i jak wyglądasz, bo najwyraźniej zapomniałeś dodać własnego opisu, ale urzekło mnie to, że ja urzekłam Ciebie (niepotrzebne skreślić): uśmiechem, plecakiem, odzieniem.. niezmiernie fajnie będzie pójść z Tobą gdziekolwiek, o tajemniczy nieznajomy, bo skoro masz odwagę szukać mnie w Internecie, zamiast podejść od razu (najwyraźniej nie zdążyłeś, gdzieś się spiesząc, albo jesteś po prostu nieśmiały) to na pewno będzie to spotkanie, które odmieni moje życie.”
    Jeśli zdecyduję się na nie przyjść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1% ma wielką siłę - w końcu wiele różnych instytucji walczy o 1% ze zwrotu podatku :D

      Usuń